Verzenden
Bestel je op een werkdag ‘s middags voor 11.00 uur dan zal je bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden worden. Dit geldt niet voor de behangcirkels. Deze leveren we binnen 2 a 3 werkdagen.
Heb je haast met je bestelling? Neem dan even contact met ons op via info@imints.nl of via whatsapp. (0625187876). En we kijken wat we voor je kunnen doen.
Wie bezorgd mijn bestelling?
Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Je ontvangt na je bestelling een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kan volgen.
Bestelling afhalen
Er is natuurlijk ook de mogelijkheid om je bestelling af te halen. Je kunt deze optie kiezen in je winkelmand.
Je krijgt een bericht als je bestelling is verwerkt. Daarna kun je je bestelling afhalen.
Het is wel belangrijk om van tevoren even contact met ons op te nemen
zodat je er zeker van bent dat er iemand aanwezig is.
Je kunt ons bereiken via ons telefoonnummer 06-25187876 of via info@imints.nl.
Je bestelling kun je afhalen op Noorddijk 17 in Krabbendijke.
Wat is de levertijd?
Bestel je op een werkdag ‘s middags voor 11.00 uur dan zal je bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden worden. Dit geldt niet voor behangcirkels. Deze leveren we binnen 3 werkdagen.
Retourneren
Het kan zijn dat een product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. Dan is er natuurlijk de mogelijkheid om het product naar ons terug te sturen.
Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht is wel belangrijk dat het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd wordt.
Om gebruik te maken van het recht kun je contact met ons opnemen via info@imints.nl.
Let op: Het herroepingsrecht geldt niet voor de gepersonaliseerde posters of andere gepersonaliseerde producten.
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst naar ons terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de betaalde verzendkosten teruggestort. Mits het geretourneerde product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we waardevermindering aan je door berekenen.
De kosten voor het terug sturen van jou naar ons zijn wel voor eigen rekening.
Kijk voor de tarieven op de website van PostNL.
Is de verpakking of het product bij aankomst beschadigd maak er dan een foto van en neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@imints.nl. En we zoeken naar een passende oplossing.
Wat moet ik doen als een product kapot of onjuist is?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een oplossing bieden. Stuur je klacht naar het onderstaande e-mail adres: info@imints.nl En we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Binnen 14 dagen storten wij het geld terug. De kosten worden terug gestort op het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan.
Hoe kan ik een gepersonaliseerde poster bestellen?
Je kiest jouw favoriete poster uit. Naast het ontwerp van de poster staan verschillende regels. Daar krijg je de mogelijkheid om je gegeven in te vullen om de poster te personaliseren. Je krijgt gelijk een preview te zien van de gegevens die ingevuld hebt. Gaaf he?
Let op: Bij de geboorte posters krijg je geen preview te zien. Maar maken we de poster voor jou met de gegevens die je ingevuld hebt in de regels.
Op wat voor materiaal worden de posters gedrukt?
De posters worden afgedrukt op mooi stevig mat papier!
Wat is de levertijd?
Bestel je op een werkdag ‘s middags voor 11.00 uur dan zal je bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden worden. Dit geldt niet voor behangcirkels. Deze leveren we binnen 3 werkdagen.